دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


خدای نی نی ها


| ارسال در «دل‌رواق» توسط دل‌باخته .. ، در ساعت ۲۱:۲۴ روز پنجشنبه ۱۷ شهریور ۹۰ |


خدای نی نی ها

زیارتنامه را خوانده بودم و بعد از مختصر زیارتی، انگشتانم را گره زده بودم به ضریح و در حال خودم بودم. آخرین لحظه که داشتم به قبر نگاه می کردم تا خداحافظی کنم، صدای دخترکی از سمت راست می آمد. در آغوش پدرش بود و انگار آنها هم داشتند خداحافظی می کردند. پدرش آرام در گوش دخترک گفت: «خداحافظی کن بابایی». دخترک سرش را نزدیک شبکه های ضریح کرد و با نگاهی کودکانه به قبر گفت: «خداجون خیلی دوسِت داریما! بازم بیایی خونمونا، باشه؟!»

نظرات تأیید شده: (۷۴)                                   واکنش‌ها : موافقین ۵ مخالفین ۰

دختر آفتاب

متن ادبی

کریمه

زیارت

قم

دل نوشته

حضرت معصومه

او

عمه

نظرات  (۷۴)

۱۷ شهریور ۹۰ ، ۱۶:۱۶

پرواز می گوید:

و
دوباره
نگاه ام کودک شده ...
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۱۶:۱۹

آسمان می گوید:

چه دنیایی دارند کودک ها! غبطه می خورم به حالشان
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۱۶:۳۳

پرواز می گوید:

دل ِ پاک
مثل ِآیینه صاف و شفاف .
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۱۷:۰۵

پرواز می گوید:

نزدیک ِ شبکه های ضریح ِ
دل ات با دل ِ عمه
چه نادیده ها می شود ببینی ...
و چه ناشنیده ها می شود بشنوی ...
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۱۷:۳۳

باران می گوید:

چه کودکانه تو را گم می کنم
وقتی دروغ می گویم ،
تو باز اما بیا مثل همیشه
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۱۹:۰۳

ترنج می گوید:

چقدر پاکند بچه ها...
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۲۰:۱۸

محسن می گوید:

ای کاش برای چند لحظه ای هم که شده پاکی آن دورانمان را پیدا کنیم ...
و در آن لحظات از خدا طلب عاقبت به خیری کنیم ...
التماس دعا
یا حق
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۲۰:۲۴

یه ایرانی می گوید:

نیشخند
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۲۰:۴۰

بی نقاب می گوید:

کوچکتر که بودیم ایمانمان بزرگتر بود...
خدا را می بوسیدیم بی آنکه کاش بگوییم...
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۲۱:۲۹

سعادت می گوید:

آن روزها
هنوز یادمان نرفته بود
صورت خدا را. . .
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۲۱:۵۷

عاشق خدا می گوید:

من ایمان دارم خدا دوباره می رود خانه آن دخترک...
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۲۲:۰۰

عاشق خدا می گوید:

من ایمان دارم خدا دوباره می رود خانه آن دخترک...
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۲۳:۱۶

نادی می گوید:

چه مغرورانه اشک ریختیم ...
چه مغرورانه سکوت کردیم ...
چه مغرورانه التماس کردیم ...
چه مغرورانه از هم گریختیم ...
غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند ...
هدیه شیطان را به هم تقدیم کردیم و هدیه خداوند را از هم پنهان کردیم...
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۲۳:۴۷

زمان در چنگ انسان ها می گوید:

ممنون از پست زیبایتان.
۱۷ شهریور ۹۰ ، ۲۳:۵۸

سادات می گوید:

سلام
یاد دوران دانشجوییم افتادم یه تکه کلام داشتیم من و یکی از دوستام
هر وقت دلمون برا خدایی که تو بچگی خیلی بیشتر داشتیمش تنگ میشد و یا هر وقت خیلی دلمون می خواست خدا رو خوب صدا کنیم می گفتیم " ای خدای بزرگ نی نی های کوچولو"
البته با لحن بچه گانه
دلم تنگ شده
برا خودم و خدام
تنگ شده
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۰۱:۰۴

حنیفا سادات می گوید:

کاش ما نیز باور می کردیم خدا هر روز درب خانه ی دلهایمان را می زند اما افسوس که هیچ کس خانه نیست...
سلام علیکم
به روزیم با:
اعتراض از نوع جاده چالوسی!
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۰۱:۲۴

نیلوفر می گوید:

سلام
وبلاگتون رو دوست دارم یه حس خاصی داره.
به قول دوستان مقدسه، منم این حسه مقدس بودنو دوس دارم
راستی یه انتقاد دارم البته بی ادبیه که دخالت میکنم این آهنگ رو وبتون یه جوریه بنظرم یه اهنگ هست که علی لهراسبی واسه ظهور اقا خوندن اسمش یادم نیس ولی فک کنم حس غریبه اسمش اونو بزارید خیلی بهتر باشه بازم عذر خواهی میکنم یه انتقاد بود میتونید نزارید
شب خوبی داشته باشید....
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۰۱:۳۶

سودابه می گوید:

حالم عوض شد.
آدم دلش میخواد خوب باشه با دیدن وب شما
مرسی که خوبی و نشون میدی
که آدمای خوب هنوز وجود دارن
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۰۲:۲۰

ابراهیم می گوید:

همیشه آغاز راه دشوار است ،
عقاب در آغاز پر کشیدن ،پر میریزد
ولی در اوج حتی از بال زدن هم بی نیاز است
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۰۲:۲۱

مهراز می گوید:

به خاطر بسپاریم ، همراهی خدا باانسان مثل نفس کشیدن است......
آرام ، بی صدا ، همیشگی...............
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۰۲:۳۰

محمد طاهر می گوید:

جمله زیبایی نوشتی.
تشکر میکنم.
عکست رو که دیدم یاد یکی از عکسهای شهید آوینی افتادم.
مهدی موعود یارتان...
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۰۲:۳۲

امیر بابک می گوید:

آرامشی ژرف تمامی وجودم را فرا گرفت .
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۰۳:۰۹

سادات می گوید:

سلام
اوازخدا همیشه در گوش ودل است کو دل که دهد گوش به اواز خدا
ممنون که بهم سر زدین...
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۰۹:۳۳

محمد می گوید:

سلام عالیه پسر چه سایت عالی داری
نوشته ها از خودته واقعا انگار از عمق وجودت گفتی من که لذت بردم
یا علی
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۰۹:۴۶

امیر می گوید:

من هر وقت می‌خوام روی خدا رو ببوسم، دست محبت بر سر یه بچه یتیم می‌کشم.
یا به یه بچه یتیم با محبت می‌خندم. یا پدر مادرم رو می‌بوسم. یا صدقه می‌دم.
وبلاگ متفاوتی داری. امیدوارم در راهت پابرجا باشی.
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۱۰:۲۶

روح سرگردان می گوید:

قشنگ بودش
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۱۰:۴۰

همحار می گوید:

کجایند اهلی که ما را برای زیاراتمان مشرک میخوانند
بیایند ببینند حتی این طفل هم در این ضریح به خدا مینگرد؟
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۱۱:۲۹

(رهگذر کوچه های احساس) می گوید:

سلام و درود
دلم گرفته همنفس شاید هیچ کس ندانست آن پرنده غمگینی که از دلها گریخته ایمان است...
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۱۲:۴۶

پریسا می گوید:

کاش همیشه کودک بودمـــــــــ.............
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۱۳:۰۰

سید می گوید:

التماس دعا
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۱۴:۰۱

سیده می گوید:

کوچک بودم و خدایم نزدیک بود و در خانه ی قلبم
آه...
آه...
حالا اما خانه بی صاحب چقدر دوام میاورد مگر؟!
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۱۴:۲۴

شافی می گوید:

ای کاش ان پدر
یادش میداد
سلام کند
وقتی که همه
به فکر خداحافظی می افتند
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۱۵:۲۸

رها می گوید:

آرام آرام
سلام
خداحافظی
و دگر هیچ یادش نمی آید
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۱۷:۳۰

مهرآفرین می گوید:

سلام
زیبا و جالب بود خدای نی نی ها
هرچند نگاه ما بزرگا به خدا هم انچنان کامل نیست
کاش با خدایمان مثل زمان کودکی صادق بودیم
کاش می شد خدا را بوسید
ایستاده بمانید و سرفراز سید
در پناه مهرآفرین ، مهرآفرین باشید
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۲۰:۱۷

حسین می گوید:

جمله ی خیلی پر معنایی بود
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۲۰:۲۱

زینب سادات√ می گوید:

ایستاده ام جلو، تا ولےِ زمانم پشت سرم نماز بگذارد.
ببخشید این حرف از کیه؟! شما؟!!!!!!!!!!!!!!!
متوجه نشدم!
سلام

سلام
بله
کمےِ دقت!
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۲۰:۲۶

وحید می گوید:

سلام
به یاد زینب سه ساله
بابایی ... بابایی...
کجا میری؟بابا جون زودی برگرد پیشما!عموعباس و داداش علیمم رو هم با خودت بیار
خداحافظ بابایی...
وبعد از رفتن بابا:خداجوטּ خیلے دوسِت دارما!یادم رفت موقع رفتن بابامو بوس کنما...
خدایا ما را به حق کودکان معصوم ببخش که بواسطه آنان عذاب بر سرمان نازل نمیشود
شدیدا التماس دعا
شما رو با عنوان وبلاگتون لینک کردم
۱۸ شهریور ۹۰ ، ۲۲:۱۹

پری می گوید:

به خدای نی نی هابگو تو خونه ی ماهم قران و نماز می خونن.به ماهم سر بزنه...
خودم را کوچک ندانستم که نگاهت از من برگشته
خدای بزرگ نی نی های کوچک...
۱۹ شهریور ۹۰ ، ۰۴:۲۶

نازنین دختر بابا می گوید:

سلام
چه وبلاگ خوبی دارید....مطالبتون هم قشنگه...
چه دنیای ساده و قشنگی دارن بچه ها....
یا حق
۱۹ شهریور ۹۰ ، ۰۸:۱۵

محمدطاهر می گوید:

روزی رو میبینم.توداری برای دوستانت برای من برای منتظران خبر خوشی رو یادآوری میکنی.به ما پیامی میدی و خوشحال هستی که داری این کار رو انجام میدی.من پیام دستم میرسه.توش نوشته شده:مهدی آمد!
۱۹ شهریور ۹۰ ، ۱۱:۳۷

شوق وصال می گوید:

آن سوی دلتنگی ها همیشه خداییست که داشتنش جبران همه نداشته هاست.
(گل)
خیره در تبسّم گل
عطرها را
اقامه می بندم
سورۀ بلند بوئیدن
آیۀ نزول شبنم ها
و ناگهان
دست های قنوتم
که پر از باران است
عشق را
شهادت می دهم
و تو را
سلام می گویم
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۹ شهریور ۹۰ ، ۱۷:۳۰

امیر می گوید:

تو هم "دیوانه شدی دیدن یار آمده ای" اگر، همراه شو با ما که دلمان تنگ امده، شیشه دلمان ... ای خدا ...
۱۹ شهریور ۹۰ ، ۲۰:۴۱

پایتخت بهشت می گوید:

سلام.
خوش به حالتون و خوش به حال حس قشنگتون...
من هم جایی بودم.... اما دستم به ضریحش نرسید....!
۱۹ شهریور ۹۰ ، ۲۲:۰۵

بیکران می گوید:

سلام، زیباست ، خیلی زیبا....زیباست اگر همانی باشیم که خد وخدایمان از ما انتظار دارند نه دیگران....
موفق باشین، خیلی عالیه
۱۹ شهریور ۹۰ ، ۲۳:۰۷

آستین خالی می گوید:

سلام...قشنگ بود
۲۰ شهریور ۹۰ ، ۰۰:۲۹

علیرضا از بادرود می گوید:

perfect seyyedjan
به قول خودمون کارت خیلی درسته........!!
۲۰ شهریور ۹۰ ، ۱۱:۳۳

سادات می گوید:

سلام
کاش از پروژه هاتون عکس میذاشتید بنظر خیلی زیبا بودند
اینطور حس کردم
۲۱ شهریور ۹۰ ، ۱۱:۱۹

هفت آسمان می گوید:

باران می بارید. پسرک روبه آسمان:خدایا گریه نکن درست می شود.
لبخند ..
سلام.
۲۲ شهریور ۹۰ ، ۰۰:۵۶

عمران می گوید:

شیطان گوید :
من در تعجبم که انسان خدا را دوست دارد ولی فرمانش را اطاعت نمی کند !
اما ؛ مرا دشمن دارد ولی دعوتم را اطاعت می کند !
۲۲ شهریور ۹۰ ، ۱۵:۴۲

دختر ِ مادر می گوید:

هیچ کس نفهمید که خداوند هم تنهایی اش را فریاد
می زند : قل هو الله احد!
و
هیچ کس نفهمید ...
آدم کـ بزرگ میشود...خدایش کوچک میشود!
۲۳ شهریور ۹۰ ، ۱۱:۵۰

من ازرندانه... می گوید:

بازم نمیایی خونمون؟؟......
خسته شدما...
من؟؟؟
فک میکردم همیشه میام....
خدای نی نی ها...
چرابزرگــ مون کردی.......؟
۲۳ شهریور ۹۰ ، ۱۶:۵۵

گل همیشه بهار می گوید:

خدایِ مهربانِ مَن : من از هجوم دردها من از سقوط رنج ها من از حریم پر ز غصه ام به سوی تو دویده ام وشاخه ی نیاز را به سوی تو گشوده ام خدایِ مهربانِ مَن .....
۲۳ شهریور ۹۰ ، ۱۸:۳۹

قاصدک غریب می گوید:

گم کرده ایم کودکی مان را
بین کوچه پس کوچه هایی که اسمش را گذاشته ایم بزرگ شدن!
دلم هوای کودکی دارد...
همین!
۲۳ شهریور ۹۰ ، ۲۰:۰۵

بی دل می گوید:

آخــــــــــــــــــى ...
الهــــــــــــــــــــى !
۲۴ شهریور ۹۰ ، ۱۵:۳۰

غریبه می گوید:

حرفی گفت بس عمیق!!!
۲۴ شهریور ۹۰ ، ۱۷:۳۰

پرواز می گوید:

لا یکمن الفرار من حکومتک ...
حکومت ِخدا
حکومت ِ مهربان بر
نامهربان ها ...
۲۴ شهریور ۹۰ ، ۲۲:۴۲

دختر خورشید می گوید:

دلم خواست جای آن کودک بودم ... آخر می دانی پاکی اش سیلی می زند به پنجره ی افکارم .....
خدایا میشه یکم دیگه نگاهم کنی؟ هنوز سیراب نشده ام از مهربانی ِ میزبان بودنت...
هنوز دلم میهمانی می خواد.....
۲۶ شهریور ۹۰ ، ۲۳:۳۲

- ز ه ر ا - می گوید:

مجنونین الحـ سـ یـ ن یادتان می آید آن روزی را که از درد فریاد کشیدم که آهـــای ...«ک ر ب ل ا»... رفته ها ! بیابید ...حالا بیایید بگوئید چه کنم تا آن روز موعود که حالـــ م نگفتنی ست ...
۲۷ شهریور ۹۰ ، ۰۹:۵۲

قطره می گوید:

نی نی ها دل به خدایی داده اند که داشتنش برای ما که بزرگ!! شده ایم حسرت است
اما دل وقتی نی نی می شود خدایش خدای نی نی ها نیست...
خدایش به واقع می شود همان سنگ و چوب و هزار جلوه و چراغ چشمک زن!
برای نی نی شدن نباید نی نی بود!...باید دلت زلالیت نی نی هارا تجربه کند
۲۷ شهریور ۹۰ ، ۱۵:۲۶

بی نقاب می گوید:

فایل مورد نظر شما پیدا نشد!!!
مفهوم نشد!!!
۲۹ شهریور ۹۰ ، ۱۹:۳۶

محمد حسین می گوید:

سید جان خیلی مطلب لطیفو تأثیر گذاری بود
ممنون ازینکه به وبلاگ خودت سرزدی،امیدوارم که مطالب سریالی خوف و رجا براتون مفید باشه
۲۹ شهریور ۹۰ ، ۲۳:۰۳

هفتـ آسمان می گوید:

http://shahabclip.com/component/content/article/86-متفرقه/212-امیر-عباس-1.html
بعضی از بچه ها مانندآقا امیر عباس خودشان را در قلب جای می دهند. و احساس می کنی که خدا از همان کودکی به آنها نظر دارد. و اینکه همیشه برای سلامتی اش دعا می کنی.
سلام.
۳۱ شهریور ۹۰ ، ۱۳:۲۴

من او می گوید:

حس زیبایی داشت.......
باعث شد لبخند کم رنگی از این حس کودکانه وپاک دخترک روی لبهام بشینه!!!
۰۲ مهر ۹۰ ، ۱۸:۳۸

جوانی می گوید:

دیدیم خوندیم بد نبود ولی فونتش چشم در آورد.
۰۲ مهر ۹۰ ، ۲۰:۳۸

العبد می گوید:

سلام
مطلب بسیار زیبایی بود
التماس دعا
۰۲ مهر ۹۰ ، ۲۲:۱۹

شاید من...(شقایق) می گوید:

چقدر قشنگ بود
۰۵ مهر ۹۰ ، ۱۴:۵۶

صالح می گوید:

سلام سید
خیلی زیبا بود
رفتی حرم التماس دعا
۰۵ مهر ۹۰ ، ۱۵:۰۱

صالح می گوید:

سید بچه ها خیلی صاف و صادق و پاکن...
خیلی...
۲۰ مهر ۹۲ ، ۰۱:۴۵

صبرا می گوید:


چه لطیف ...
۲۹ دی ۹۲ ، ۲۱:۰۷

افروز می گوید:

سلام عالیه چه سایت عالی دارین
یا علی

پاسخ دل‌باخته :


سلام بر شما
و سپاس از لطف و حضور و توجه تان

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی