دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


دختر شینا، خاطرات قدم‎خیر محمدی


| ارسال در «دل‌کتاب» توسط دل‌باخته .. ، در ساعت ۱۳:۴۶ روز جمعه ۰۲ فروردين ۹۲ |


کتاب دختر شینا خاطرات زندگی قدم خیر محمدی کنعان، همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر به قلم بهناز ضرابی زاده است. دختری که طوری بار نیامده بود که اهل کار در خانه و به قولی زن زندگی باشد. اهل رفت و روب منزل باشد. که آشپزی کند و رخت بشوید و غذا بپزد. دختری که عزیز دردانه پدر و مادرش بود. کسی که تمام دختران روستایشان آرزو داشتند جای او دختر شینا و حاج آقا بودند. دختری که خود را خوشبخت ترین دختربچه دنیا می دانست.

 

دختر شینا روایت زندگی دخترکی ست که پدر و مادرش به خاطر حفظ حریم حیا او را راهی کلاس های مختلط مدرسه در آن سال ها نکردند. دختری که چون مدرسه نرفت، بی سواد بود، اما باور و ایمانش با ثبات بود. زنی که روزهای مجردی، اتاق زندگی اش را با چفیه و پلاک و سربند و قمقمه و فشنگ و تور استتار تزئین نکرده بود. کسی که شب ها خواب خمپاره و تانک و خط مقدم و عملیات را نمی دید. کسی که نه فکر و ذکرش جهاد و شهادت بود و نه آرزویش. شاید تا آن موقع نه دعای عهدی خواند بود و نه عاشورایی. اما روزگار او را طوری بار آورد که صبر و ایستادگی اش در روزهای جنگ او را لایق مقام شهادت کرد.

 

زنی که می دانست ایثار او شوهر داری اوست و جهادش بچه داری اش، نه جنگیدن در جبهه و رزمیدن در پشت جبهه ها. زنی که در عین آگاهی مسئولیت زندگی با کسی را پذیرفت که می دانست زندگی اش سیر متفاوت و چه  بسا سخت تری نسبت به زندگی های دیگر خواهد داشت. دختر تازه عروسی که تمام آرزویش چند روز بیشتر ماندن و دیدن همسری بود که در همان ایام دلداده امام شده بود و با خود عهد سربازی برای امام و انقلاب را بسته بود. زنی که آنقدر خودخواه نبود که با گلایه ها و شکوه هایش کام مردش را تلخ کند. زنی که بودنش برای شوهرش چون نیرویی بود که او را برای پرواز تشویق می کرد، نه اینکه غل و زنجیر دست پایش شود.

 

زنی که بد قولی های شوهرش در نبودن ها و نیامدن ها و نماندن ها را در روزهای حساس زندگی اش، به عشق خوش‌قولی شوهرش به امام تحمل کرد. دختر شینا روایت زندگی سخت و شیرین دختری ست که قرار نبود به این زودی ها او را شوهر بدهند؛ اما در حوالی بیست سالگی و در غیاب شوهر، همراه پنج بچه قد و نیم قد بار سنگین زندگی جنگ زده را روی دوش نحیف و دست های ظریفش تحمل کرده است. دخترک معصومی که دست های کوچک و نحیفش برای برداشتن دبه های بیست لیتری نفت ساخته نشده بود، اما دست سرنوشت دست های او را روز بروز زبر تر کرد. زنی تنها که در هجوم مشکلات و سختی ها صورتش را با سیلی سرخ کرده بود. زنی که در نداری ها دم نزد و در وقت دارایی مغرور نشد.

 

دختر شینا روایت زندگی یکی از آن هزاران زن صبوری ست که حالا نسلشان در حال انقراض است. باید روایت زندگی دختر شینا ها را برای دختران امروز گفت تا ریشه درخت کهنسال و مهربان مادری نخشکیده. دختر شینا روایت پایان خوش زنی ست که چون خیالش از عهد پیمان مردم با ولی فقیه و ادامه حیات انقلاب راحت شد، فردای نهم دی سرش را گذاشت بر بستر و هفت روز بعد پر کشید.

 

شما دل آبادی های عزیز می توانید نقدها و نظرات خود را نسبت به کتاب مذکور، جهت آشنایی بیشتر دیگر کاربران سایت با آن کتاب، در بخش ارسال نظرات ثبت کنید.

نظرات تأیید شده: (۷۱)                                   واکنش‌ها : موافقین ۱ مخالفین ۰

جنگ

دختر شینا

دفاع مقدس

دل کتاب

روستای قایش

قدم خیر محمدی کنعان

معرفی کتاب

نظرات  (۷۱)

۰۲ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۴۱

نیمکتـــــ می گوید:

سلام
کتاب رو نخوندم اما ب نظرم نخونده عاشقش شدم.
حتما میخرمش.
حتما...

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم
احساس خوبی ست.
ان شاءلله
۰۳ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۴۵

شفیعی می گوید:

سلام.
خواستم یه تشکر ویژه کنم بابت کتاب هایی که معرفی میکنید.مشغله های زندگی کمتر این فرصت رو به ما میده که از چاپ کتاب های جدید مطلع بشیم.مخصوصا که با قلم شما معرفی میشن.
پاینده باشید

پاسخ دل‌باخته :


سلام و سپاس از لطف شما

۱۶ فروردين ۹۲ ، ۱۰:۱۹

یار مهربان می گوید:

سلام
کتاب بسیار جالبی است
من با پسر شهید هم مدرسه بودم

پاسخ دل‌باخته :


سلام خدا بر شما
از این دست کتاب ها کم نیست
خوشا به سعادتتان.
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۰۵

موسی می گوید:

سلام لینک دانلود کتاب از کجا بیارم

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم
امکان دانلود کتاب در حال حاضر وجود ندارد
لطفا کتاب را تهیه کنید
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۱

جوکار می گوید:

ممنون از این معرفی بسیار زیبا

پاسخ دل‌باخته :


خواهش می کنم
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۳:۲۳

پلڪــــ شیشـہ اے می گوید:

اجرتون با خدا

پاسخ دل‌باخته :


مأجور باشید ان شاءلله
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۴۱

شبگرد می گوید:

برخلاف کتابهای اینک شوکران که اصلا نتونستم ارتباطی باهاشون برقرار کنم و نقد زیادی بهشون داشتم، دختر شینا رو خیلی پسندیدم. خانم قدم خیر محمدی زندگی واقعا سختی رو گذروندن. حتی فکر میکنم یه سری از جزئیات رو ننوشتن. مثل بعضی از مسائل خانوادگی.گرچه یه اشاراتی بهش شده...
کتاب هایی مثل دا و دخترشینا و ... بودنشون لطف بزرگیه...
ولی کاش کتابی داشتیم که مناسب دختر های پانزده سال به بالا بود که بتونه اون ها رو برای چنین شرایطی آماده کنه...

پاسخ دل‌باخته :


بله. دقیقا همینطور است. کتاب های اینک شوکران و نیمه پنهان، نقدهای زیادی را می طلبد، اما این کتاب همانطور که فرمودید بسیار خوب بود.
الحمدلله اراده خوبی برای نهضت تاریخ شفاهی جنگ در کشور شکل گرفته، ان شاءلله بزودی شاهد تولید بسیار زیاد و خوبی در این حوزه ها خواهیم بود.
۱۳ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۱

zarei می گوید:

سلام بنظرکتاب خوبی میاد.راستش من بخاطرمسابقه ای که تودانشگاه گذاشتن میخام این کتابوبخونم.بنظرم همچین مسابقاتی خیلی میتونه مفیدباشه.

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم
با هر بهانه ای که باشد خوب است
خدا خیرشان دهد بانیان این مسابقه را
ان شاءلله که موفق و موید باشید
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۹

ساناز می گوید:

سلام
من این کتاب و خوندم دیوانه کننده است خیلی قشنگ و تأثیر گذار بود دیدگاه خیلی بهتری راجب
خانواده شهدا پیدا کردم حتما اگه میتونید بگیرسد کتاب و بخونید.

پاسخ دل‌باخته :


سلام و نور
خدا را شکر
۲۶ دی ۹۳ ، ۲۲:۴۶

مهدی سردار می گوید:

سلام اولین باری که من این کتاب ودیدم
یکی از همکارام اوردش محل کار روی میز کارش بود گرفتم نیگاهش کردم بعد گفت بگیر بخونش کتاب خوبیه گفت برو بابا اصلا رمان این چیزا خوشم نمیاد گفت بخون پشیمون میشی ها بعد گرفتم چند صفحه خوندم دیدم بیشتر خوشم اومد انگار جذبم کرد
دیگه اینقدر برام جذاب دلنشین ودوست داشتنی بود در عرض دو روز تمومش کردم ولی دلم تنگ میشد واسش واسه خاطراتش ولحظه لحظه ی این زندگی پاک و دوست داشتنی
ولی دوست دارم یکبار نه واقعا راست میگم فقط هی بخونمش تموم کردم دوباره از اول

پاسخ دل‌باخته :


سلام خدا بر شما
بله ما هم هنگام خواندن کتاب همینگونه بودیم.
جذابیت و صفای عجیبی داشت.
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۰۵

تا اینجا خواندم... می گوید:

سلام

دعوتید به...

هرکلمه هجرتی ست از....


http://baketab.blog.ir/post/53

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمة الله
سپاسگزارم از دعوتتان

۲۳ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۳۵

سارا می گوید:

سلام این کتاب رو به من تو باغ موزه ی دفاع مقدس هدیه دادند می تونم یکی از نادرترین وبهترین کتاب های جنگی هستش که خوندم واقعا دست نویسنده دردنکنهکه خوب نوشته .

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم
مبارکتان باشد ان شاءلله
چه هدیه خوبی. نوش روحتان
درود بر نویسنده و رحمت به روح خانم محمدی
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۰۳:۳۳

انسیه می گوید:

سلام من کتاب داومن زنده ام روخوانده بودم ولی بعدازخوندن این کتاب خیلی گریه کردم به شدت ازاین ناراحتم که چرادیگه خانم محمدی عزیزپیش مانیستن واقعاآموزنده وسرشارازعشق خالصانه بودازخانم ضرابی فوق العاده سپاسگزارم....

پاسخ دل‌باخته :


سلام الله
خدا رحمت کند آن مرحوم را.
کتاب بسیار تأثیرگذاری بود.
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۹:۰۸

ب می گوید:

عالی بودفقط همین

پاسخ دل‌باخته :


خدا رحمت کند خانم محمدی را...
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۲۳

شینا می گوید:

سلام اسم من شیناست خ دوست دارم بدونم واسه چی اسم اینجانب کتاب دختر شینا هستش

پاسخ دل‌باخته :


سلام خدا بر شما
قدم خیر محمدی که شخصیت اصلی این کتاب است و داستان کتاب سرگذشت زندگی اوست، یک دختری داشته که در کودکی «زینب» مادر قدم خیر - که مادربزرگش میشده - را شینا صدا می کرده. و نویسنده داستان ترجیح داده نام قدم خیر محمدی را از زبان دختر انتخاب کند: دختر شینا!
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۹

الهه می گوید:

این کتاب را خواندو خیلی خوشم امد ولی ای کاش زودتر خوانده بود م تا میفهمیدم زن ها هم میتوانند این همه تحمل داشته باشند

پاسخ دل‌باخته :


هنوز دیر نیست باید اقتدا کرد به اسوه های ایثار انقلاب...
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۲

مینا می گوید:

من این کتاب را خرید نمودم کتاب دیگری به نام شیدای من ارسال شد لطفا راهنمای بفرمائید.

پاسخ دل‌باخته :


از همانجا که خرید کرده اید سوال کنید یا با شماره شان تماس بگیرید و مسئله را مطرح نمایید.
۱۴ مهر ۹۴ ، ۰۹:۱۰

غفاری می گوید:

بنده این کتاب را امروز خواندم(13/7/94) نمیدانستم که مسابقه هست.چون بنده عاشق این تیپ کتابها هستم.همه تعاریفدر مورد این کتاب بجاست.ولی کاش خانم ضرابی چند جمله ای هم از زبان فرزندان این مرحومه می نوشت تا هم از حالت یکنواختی د ربیاید وهم در زمان حال از وضعیت بعد از جنگ این خانواده خبر دار می شدیم.البته با احترام به همه دیدگاها، اگر مقدمه را خوب نخوانید فصل آخر یک دفعه سکته به خواننده میده.

پاسخ دل‌باخته :


بنده خودم منتقد بی سلیقگی ها در نوشتن کتاب های ارزشی هستم.
اما در هر صورت ما با یک کار هنری ادبی که روبرو نیستیم. 
این حداقل بضاعت برای حال مضطر فرهنگ و سبک زندگی دختران و پسران و مردان و زنان امروز ماست.
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۷

نفس می گوید:

واقعا کتاب عالی بود.از نویسنده تشکر میکنم ومن بار سومی هست که این کتاب را میخوانم.خانم محمدی زندگی سختی داشتن با وجود تمام سختی ها صبوری میکردند.به همه توصیه میکنم بخوننش اگه نخونن نصف عمرشون بر فناست.

پاسخ دل‌باخته :


رحمت به روح راوی و درود بر جان و قلم نویسنده اش.
۲۱ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۸

مهری می گوید:

سلام من کتاب دا وپایی که جا ماند رومطالعه کردم عالی بودن وکلی درس زندگی توشون بودوحتمااین کتابوتهیه میکنم چون این تیپ کتابها روخیلی دوست دارم

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمة الله
خدا توفیقتان را زیاد کند ان شاءلله
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۷

حوا می گوید:

من این کتابو امروز تمو کردم....با بعضی قسمتاش خندیدم و اشک ریختم...عالیه...ما دوره هفتادی ها که نبودیم...با خوندن این کتاب شمام متوجه مسایل جنگ میشین...

پاسخ دل‌باخته :


آن ها ایثار کردند تا امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی کنیم و قدردانشان باشیم
موید و منصور باشید و عاقبت به خیر شوید ان شاءلله
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۶:۳۱

سیده نجمه می گوید:

خداوند با اصحاب امام حسین محشورشان کند انشالله.ماراهم شفاعت کنند

پاسخ دل‌باخته :


ان شاءلله
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۷:۵۸

زهرا می گوید:

چطور خریداری کنیم؟

پاسخ دل‌باخته :


در گوگل جستجو کنید خرید کتاب دختر شینا، و با ورود و ثبت نام در یکی از سایت فروش آنلاین، کتاب مورد نظر را سفارش داده و با ثبت آدرس، بعد از پرداخت برایستان ارسال خواهد شد.
۱۷ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۰

مریم می گوید:

دلم گرفته
کاش میشد نظراتم رو راجع به خط به خط کتاب بگم

واااااای عالی بود
من از مقدمه تا صفحه ی اخر و اخرین عکسش گریه کردم
هزار بار گذاشتمش کنار نمیتونستم بخونم
اما دوباره برداشتم
اگر هنوز زنده بودن حتما میرفتم پیششون
حتی یک ثانیه نمیتونستم تحمل کنم زندگیشون رو
و کلی خودم رو جاشون میذاشتم
و ...
وقتی که میخواست برای اخرین بار با همسرش صحبت کنه و میدید اون بازم برای همه بوده و نتونست حتی چند لحظه تنها باشه دوست داشتم زمان رو به عقب برمیگردوندم و ...

پاسخ دل‌باخته :


خدا رحمتشان کند این بانویی که قدم خیری در وادی کتابخوانی داشتند
به امید ثبت هزاران خاطره خانواده های شهدا
۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۰:۴۰

فاطمه خلیلی می گوید:

با سلام و نثار صلوات بر روح امام و شهیدان. کتاب خیلی خوبی بود . ساده ، روان و به زبان خودمانی ،از شما هم سپاسگذارم به خاطر خلاصه ی جذابی که از این کتاب نوشتید بعد از خوندن این کتاب پی به خیلی از کاستی ها در وجود خودم بردم و به هر کسی که میرسم توصیه میکنم این کتاب رو بخونن.در اخر هم صلواتی جهت شادی روح خانم محمدی :اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رضوان خدا بر شما
الحمدلله از این حال خوب خوانندگان
ممنونم از لطف و توجه تان
اللهم صل علی محمد و آل محمد
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۴

ترنم👑 می گوید:

عالی بود فوق العاده از نویسنده هم تشکرمیکنم که همچین کتابی رو نوشته💜💜💝💖

پاسخ دل‌باخته :


بله، کتاب تأثیرگذاری بود.
خدا بر تأییدات نویسنده بیفزاید و رحمت کند دختر شینا را
۰۷ آذر ۹۴ ، ۰۱:۳۱

بهار می گوید:

سلام اگر اسم کتاب را قدم خیر می گذاشت بهتر بود چرا نویسنده فکر کرده قدم خیر اسم مناسبی نیست من برای نویسنده متاسفم اسم کتاب جالب نبود

پاسخ دل‌باخته :


جای تأسف نیست. «دختر شینا» هم اسم جالبی بود که کشف این اسم برای مخاطب جالب بود
اما قدم‌خیر هم می توانست اسم خوبی برای کتاب باشد.
۱۰ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۶

مریم می گوید:

روحشون شاد و بقای عمر عزیزاشون
واقعا بغض کردم و بزرگ نمایی نمیکنم ولی واقعا احساس پنهان نشده ای بود
ممنون

پاسخ دل‌باخته :


خدا رحمت کند بانو قدم خیر محمدی را که صبر زینبی را برایمان عینی کرد.
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۵

بهار می گوید:

عالی بود

پاسخ دل‌باخته :


سپاس
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۱:۱۶

ستاره می گوید:

مرسی خیلی داستان قشنگیه

پاسخ دل‌باخته :


ان شاءلله سرلوحه باشد این داستان ها در زندگانی ما
۱۵ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۱

فاطمه می گوید:

عالی بود عالی

پاسخ دل‌باخته :


نوش روحتان
۱۹ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۷

نرگس می گوید:

سلام. من این کتاب رو همسرم برام خرید انقد برایم جالب بود طی یک شب خوندم کل کتاب رو. ولی خب یه چیزی فکرمو مشغول کرده مگه کلا در مسیره کتاب قدم خیر از صمی نمیگه و همه خاطراتش با صمد بود! مگه ستار برادر صمد نبود?? پس چرا رو جلد زده شده همسر شهید حاج ستار ابراهیمی?? ?

پاسخ دل‌باخته :


سلام خدا بر شما
دقیق در خاطرم نیست، اما این مسئله سر شهادتشان هم ایجاد مشکل کرده بود..
۱۹ آذر ۹۴ ، ۰۱:۳۱

نرگس می گوید:

سلام. ببخشید من الان جواب سوالمو پیدا کردم دقیقا اون دوصفحه که گفته بودن اس هاشون عوض شده رو جا انداخته بودم.حالا سوال دیگه.در سوالات من اومده لیلا و سمیه دختر کی هستن??
صمد یا ستار? حالا من باید ستار واقعی رو بزنم یا ستاری که صداش میزدن? چون لیلا دختره ستار بود یعنی برادرشوهره قدم خیر! واقعا سوالش مبهمه!

پاسخ دل‌باخته :


سلام بر شما
حقیقتا بنده در روال مسابقه مورد نظر نیستم ولی گمان می کنم منظورشان ستار واقعی باشد، نه اسمی
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۴

فرزند جانباز می گوید:

کتاب خیلی خوبی بود
اما خیلی زیبایی داشت
خیلی اسایش داشت در برابر زندگی یک همسر جانباز
زنی که شوهرش موج گرفته جنگه و سالهاست داره کتک میخوره و تحمل مبکنه و هیچ کس نمیبینه اونو بچه هاش چی میکشن
اگر این کتاب و بخونه کلی حسرت میخوره
سالهاست جنگ تمام شده ولی برای ما که خانواده جانبازیم تمام نشده و ادامه دارد.
کاش یه نویسنده ای هم خاطراته یک همسر جانباز را مینوشت که هیج محبتی از همسرش جز خشونت نمیبینه اما با ایمان داره زندکی میکنه.

پاسخ دل‌باخته :


بله...
مقام آن همسر مجاهد و ایثارگر شهادت است. 
تقوای زیادی می خواهد که انسان با این شرایط زندگی مشترک را ادامه دهد، بی آنکه گله ای داشته باشد
خدا ان شاءلله شفای عاجل عنایت کند و به مادرتان صبر و اجر عطا کند.
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۰

مهتاب عبداللهی می گوید:

دوست دارم واسه همه رایگان باشه که همه بخوونننننننننن

پاسخ دل‌باخته :


گرچه در این مدت خیل عظیمی از مردم و بخصوص بانوان کتاب را مطالعه کردند، اما ان شاءلله امکانی فراهم شود که افراد دیگر هم بتوانند بهره مند شوند.
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۳۰

نواب لعل می گوید:

کتاب بسیارعالی خیلی عالی بود

پاسخ دل‌باخته :


خدا را شکر
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۲

امیدتابنده می گوید:

ادم میره به حال هوای جنگ اگرزنده باشم دوست دارم نفراولی باشم که به جنگ بروم وازخاک ایران عزیز ایران سراسرنوربادوستانم دوباره برای خاک ایران عزیز دفاع کونم به یاری الله

پاسخ دل‌باخته :


بله، سیر داستانی روایت، آدم را به سال های انقلاب و جنگ می برد و در آن شرایط تأثیر خود را می گذارد.
درود بر شما. خدا ان شاءلله یاورتان باشد در هر عرصه ای که هستید.
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۷

بی نام می گوید:

سلام من درآرزوی خواندن این کتابم خیلی خوبه ولی الان چندهفته هست تونوبت هستم تااین کتاب به دستم برسه

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم
ان شاءلله که زود برسد به دستتان و بخوانید
البته امکان تهیه کتاب بصورت خرید اینترنتی هم هست که با جستجو می توانید پیدا کنید
۰۸ دی ۹۴ ، ۰۷:۵۰

خادم الشهدا می گوید:

هم اکنون می توانید نسخه صوتی کتاب دختر شینا را رایگان دانلود نمایید

http://atamalek.ir/Thread-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D9%86%D8%A7

پاسخ دل‌باخته :


سپاس از لطف و تلاش شما برادر
خیلی کار خوبی بود
۰۸ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۷

نازنین می گوید:

من امروز تبلیغی که براش ساخته بودن از کانال پنج سیما دیدم یعنی توی یک کلام عاشق این کتاب شدم منتظرم تا کتابش به دستم برسه و بخونمش .ممنون از شما

پاسخ دل‌باخته :


بله، تیزر مذکور کار برادر مفیدی کیای عزیز هست.
خواهش می کنم، ان شاءلله که عبرت آمیز باشد
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۲

آرش می گوید:

باسلام.یهترین کتابی بود تا حالا خوندم.چه مادر مهربون بی آلایشی خدا رحمتش کند.بارها اشکم جاری شد نور به قبرت بباره خیلی خوب زینب وار زندگی کردی...

پاسخ دل‌باخته :


سلام بر شما. قعطا در خوبی کتاب شکی نیست.
خدا زیاد کند ان شاءلله نسل زنان فاطمی و زینبی را در راه انقلاب
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۹

نیکا می گوید:

سلام خدا به امام شهداوشهدا کتاب فوق العاده ای بود همه بخونن درس زندگیه عشق ایثار محبت به عشقشون حسودیم شد اخرکتاب که خبر شهادت وخاکسپاری بود انگار خودم عزیزیو ازدست دادم خیلی گریه کردم البته همه شهدا عزیزان وپاره تنمان هستند خدا به همسران شهدا وجانبازان اجر بدهد وبا حضرت زهرا محشور شوند .

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم
ما نیز بخاطر همین تأثیرگذاری عمیق معرفی این کتاب را برای بخش دل کتاب انتخاب کردیم و الحمدلله بازخوردهای خوبی هم داشت.
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۶

زهرا می گوید:

سلام خریدمش الان فصل 4 هستم خیلی قشنگه ممنون از معرفی کتاب های عالی

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمة الله
بسلامتی ان شاءلله
سپاسگزارم
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۹:۴۹

انگولا می گوید:

واقعا جالبه

پاسخ دل‌باخته :


بله همینطور است.
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۹

پلک شیشه ای می گوید:

به لطف معرفی دوستان کتاب را نوروز امسال خواندم. حظّ وافر بردم از خواندنش و دعایی کردیم به جان معرفی کنندگان.

پاسخ دل‌باخته :


نوش روحتان باشد.
سپاس از دعای خیرتان.
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۴

اناشیل می گوید:

سلام خوب بود اما اگه میشه یه برداشت کلی در حد دو سه صفحه بذارید.ممنون.

پاسخ دل‌باخته :


سلام بر شما
در فضای مجازی اگر جستجو کنید، برداشت های زیادی از کتاب منتشر شده
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۴

B,s می گوید:

کتابش فوق العادس

پاسخ دل‌باخته :


بله بسیار تأثیر گذار است، خصوصا برای بانوان
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۶

فاطمه می گوید:

دخترشینا زنی فداکار مادری دلسوزوزنی که همه ی سختی هارابه جان خریدتاهمسرش خم به ابرو یش نیاورد واقعاروحش شاد ارزوی سلانتی برای همه

پاسخ دل‌باخته :


بله. رحمت خدا بر اشان
و درود خدا بر زنانی که زینب وار بار انقلاب را به دوش کشیدند
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۳

zahra می گوید:

چجوری دانلودش کنم لطفا به هم بگید چه جوری دانلودش کنم

پاسخ دل‌باخته :


امکان دانلودش با توجه به حق چاپ و فروش مقدور نیست.
لطفا از طریق کتاب فروشی ها یا سفارش اینترنتی نسبت به تهیه کتاب اقدام نمایید
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۵

فادیا می گوید:

انشالله خدا به این طور زنان فداکار عمر طولانی و باارزش عطا کنه به حق تمامی جوانان ایرانی پرپر شده اجرتون با خدا

پاسخ دل‌باخته :


ان شاءلله
خدا رحمت کند خانم قدم خیر محمدی را
سپاس
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۰

حنانه می گوید:

سلام من کتاب رو نخوندم فقط خلاصه وار شنیدم از عالی بودنش ولی با همین خلاصه ها عاشقش شدم

پاسخ دل‌باخته :


سلام بر شما
پس توصیه هر چه زودتر کتاب را تهیه کنید و بخوانید
من هم کتابو خوندم و هم خلاصش کردم...
بسیــــــار کتاب خوبی بود من خودم خیلی تحت تاثیرش قرار گرفتم...
تا جایی که فصل اخر گریـَم گرفت..!

پاسخ دل‌باخته :


خدا را شکر
خیلی خوب
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۱۰

نجمه می گوید:

به نظرمن این کتاب جوری نوشته شده که انگارواقعا توخودداستان قرارداری این کتاب ها روباید پاس بداریم که نمیگذاردمادهه 70ی ها امسالی مثل صمد رافراموش کنیم وبدانیم چقدرنگهداشتن این وطن ارزش داره به خاطر خونهایی که ریخته شد.شادی روح سردارشهید حاج ستارابراهیمی صلوات

پاسخ دل‌باخته :


بله همینطور است.
خدا ما را قدردان این عزیزان کند
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۴۲

مریم می گوید:

کتاب رو خوندم بسیار جالب بود و واقعی من خود فرزند شهیدم و کاملاً درک می کنم وقتی که می گوید فرزندم بدنیا آمد و تا مدتی پدر فرزند خود را ندیده بود مصداق آن نیز در خانواده من اتفاق افتاد و خواهرم دو ماه بعد از شهادت پدر متولد گردید که به هیچ وجه آغوش گرم پدر را لمس نکرده بود

پاسخ دل‌باخته :


خدا رحمت کند پدر شهیدتان را و بر درجاتش بیفزاید.
آری، به دریا رفته می داند، مصیبت های طوفان را...
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۱۶

مرضیه می گوید:

سلام...بلاخره کتاب دختر شینا رو پیدا کردم وخریدم وخوندمش....
خوشحالم خوندمش،ب چند نفر هم پیشنهاد دادم بخونن. این کتاب بوی زندگی وبوی عشق میده"
خانم قدم خیر وآقا ستار رو خیلی دوست دارم،روحشان شاد....با خوندن داستان زندگیشون هم شاد شدم وهم برای روزای سخت زندگیشون گریه کردم وبراشون غصه خوردم...
خدیجه،معصومه،مهدی جان،سمیه وزهرای عزیز امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشید"
دست خانم ضرابی زاده هم درد نکنه ؛امیدوارم همیشه سلامت باشن وموفق....

پاسخ دل‌باخته :


سلام بر شما
خدا را شکر، ان شاءلله رفتار آنها سرمشق رفتار و زندگی ما شود.
توفیقتان مستدام
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۶

نرگس می گوید:

کتابشو از کتابخانه گرفتم خوندم...
اشکم رو درآورد حسابی گریه ام گرفت
خیلی خیلی کتاب قشنگی بود
به این قشنگی تاحالا کتابی نخونده بودم

پاسخ دل‌باخته :


کتاب بسیار تأمل برانگیزی است.
ان شاءلله که این سرمشق بگیریم از این صبر و ایثار
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۰

آن ذره که به حساب ناید، مائیم... می گوید:

سلام بزرگوار

کتاب خوبیه
ولی همینکه اسم همسر قدم خیر تو کتاب با روی کتاب یکی نیست آدمو کلافه میکنه

میتونست قشنگ تر نوشته بشه
ولی بازم به یه بار خوندنش می ارزه...


سپاس فراوان بابت معرفی کتاب خوب!

پاسخ دل‌باخته :


سلام خدا بر شما
دختر شینا هم تعبیر جالبی بود، اما شاید اگر نام کتاب قدم‌خیر می شد زیباتر و ماندگار تر و خاص تر می بود.
در بحث تاریخ شفاهی خیلی کم کاری کرده ایم، به همین خاطر کمترین انتظار ما حداقل ثبت و انتشار اولیه وقایع سال های انقلاب و دفاع است.
ان شاءلله که مقدمه ای باشد برای انتشار آثار ماندگار و فاخر...
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۸

فاطمه می گوید:

کتاب بسیااااار قشنگی بود.من شاید 3بار از اول تا آخرش خوندم .مخصوصا آخر هایش که ستار و صمد شهید می شوند خداوند خانم محمدی را رحمت کند.

پاسخ دل‌باخته :


نوش روحتان
رحمت خدا بر شهیدان و خانواده هایی که در راه شهادت آنها ایثار و جهاد کردند.
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۱۵

مصطفی می گوید:

سلام این کتاب رو خوندم واقعا داغونم کرد.اشک ریختم.
خدایا...
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۹

شینا می گوید:

سلام من کتاب را به صورت رایگان دانلود وصوتی گوش دادم ابتدا بایدنرم افزار بازار داشته باشید وبروید در قسمت جست وجو دنبال نرم افزار فراکتاب بگردید ودانلودکنید ووقتی که دانلود کردید در نرم افزار فراکتاب در قسمت فروشگاه دانلود کتاب های مختلف ازجمله دختر شینا است
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۳۶

هانیه می گوید:

اونقدر جذاب بود که دو ساعته تمومش کردم

پاسخ دل‌باخته :


توفیق کتابخوانی تان مستدام
۱۴ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۵

قربانی می گوید:

با سلام
من همین الان کتاب دختر شینا رو تموم کردم
خیلی به دلم نشست
کلی گریه کردم
خیلی خوب ارتباط یرقرار کردم
خدا توفیق بده به نویسنده
پایدار باشید

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمة الله
سپاس از حضور و نگاهتان
موید و منصور باشید
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۱:۱۲

Sarah Az می گوید:

سلام
من این کتابو جایزه گرفته بودم و در عرض دو روز همشو سرکشیدم.
این کتابو نه بعنوان کتاب دفاع مقدس بلکه بعنوان عاشقانه ترین رمانی که خوندم به دوستان معرفی و توصیه میکنم.
این کتابو ده بار بخونم کم خوندم یا اگه ده بار بگم چقدر عاشقانه بود کم گفتم.
از اون کتابای زندگیه! از اونا که واجبه هرکسی بخونه تو زندگیش و یه تأملی توش بکنه! محشر بود.
هر کی نظر منو خوند این کتاب رو هم بخونه، قول میدم توش غرق بشید و گذر زمان رو حس نکنید، قول میدم انقدر براتون ملموس باشه که با خنده هاش بخندید و با اشکاش اشک برزید.
این کتاب "عشق" رو معنا کرده...!

پاسخ دل‌باخته :


سلام و نور
احسنت به شما
ممنون از نگاهی که اینجا به یادگار گذاشتید
۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۳:۲۶

نازنین می گوید:

من این کتابو نخوندم
قصد دارم بخونمش
راستی فیلمش رو از کدوم شبکه می تونم ببینم؟

پاسخ دل‌باخته :


توصیه می‌کنم این کتاب را که در کتاب فروشی های شهر یا در فروشگاه های مجازی کتاب موجود است را تهیه کنید بخوانید.
فیلمی برای این کتاب ساخته نشده، فقط یک تیزر کوتاه است که ساخته دوست عزیزمان آقای مفیدی کیا است که با جستجوی آنونس دختر شینا پیدایش می کنید.

۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۵:۴۳

NAFAS ARMAN می گوید:

سلام ممنون بابت گذاشتن خلاصه خیلی به دردم خورد.با ارزوی موفقیت برای شما.

پاسخ دل‌باخته :


سلام و سپاس از لطف و توجه شما
۱۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۱۰

ستاره می گوید:

سلام
در حال مطالعه کتابم بسیار جذابه
ولی یه سول داستم مگه اسم شهید حاج ستار نیست
پس چرا توی کتاب صمد نوشته شده؟
۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۸:۴۶

زهرا می گوید:

بسیارجالب بود

پاسخ دل‌باخته :


ممنون از شما
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۶:۳۰

زهرا می گوید:

چراپیام من نمایش داده نشد

پاسخ دل‌باخته :


پیام شما نمایش داده شده است.
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۶:۲۹

Leyiii می گوید:

سلام.یه سوال کتاب شیناقشنگه؟!آموزش پرورش اصفهان به عنوان یه تحقیق برای آمادگی دفاعی به مادادن.
جالبه؟!همه برای سرگرمی کتابوخوندن من براتحقیق!!!!!
۱۲ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۷

زهرا می گوید:

میشه لطفا مطالب بیشتری ونتیجه گیری های بیشتری از کتاب شینا قراربدید؟
۱۲ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۷

زهرا می گوید:

برای درس آمادگی دفاعی ماباید تحقیقی از نتیجه این کتاب بنویسم.من مطالب شمارو خوندم و به نظرم خیلی خوب بودن به عنوان تحقیق مورد نیازم ولی این مقدار نوشته خیلی کم هست ومیخواسم بگم اگر میشه لطفا مطالب بیشتری درخصوص این کتاب بزارین. ضمنا بااجازه از برداشت این مطالب.

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی