دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


ناشی


| ارسال در «دل‌پاره» توسط دل‌باخته .. ، در ساعت ۲۱:۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ دی ۸۹ |


ناشی

وقتی دوستم داری

و نمی گویی؛

کور که نیستم،

می بینم!

 

و البته

وقتی دوستت دارم

و نمی گویم

کور که نیستی،

می بینی!

نظرات  (۶۸)

۱۵ دی ۸۹ ، ۱۳:۰۳

سعادت می گوید:

چشمانم می شنوند صدای چشمانت را...
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۳:۱۲

زهره می گوید:

.
تو حرفه ای هستی
نه
من ناشی
...
..
.
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۵:۵۸

احسان می گوید:

وبلاگ و قلمت زیباست.
گاهی هم (وقتی دوستم نداری و نمیگویی ...)
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۶:۱۵

صفورا می گوید:

گاهی بعضی مطالب وبلاگ ها بد جور تحت تاثیرم قرار میده...
بسیار خوب مینویسی..
پست تولد 23 سالگیت هم قشنگ بود و....
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۷:۱۶

ارمینه می گوید:

و البته دوست داشتن دیدنی نیست، چشیدنی است!
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۷:۳۵

خلوت پر هیاهو می گوید:

ولی من کور شده ام !
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۷:۴۹

گمنام می گوید:

سلام....
قشنگ بود...
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۸:۰۶

آبجی زهرا می گوید:

چقدر جالبـــ ...
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۸:۵۵

فاطمه می گوید:

و آی عشق... ادرکنی....
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۹:۱۴

آبی تر از آسمان می گوید:

کافیست نگاه کنی ...
فارسی ؛
ساکت می شود !
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۹:۲۴

یک غریبه آشنا می گوید:

عزیز دل سلام
من که هواخواه توأم همیشه ، دعاگوی توأم همیشه ، خیالت راحت باشه جا هم واسه دیگران نمیزارم. اگه روزی زیارتت کنم از تمام دلتنگیهام به تفصیل گزارش کار خواهم داد تا بدانی منو و تو به یه ریسمان وصلیم و همین است که مارا به هم انس داده و الااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ................
۱۵ دی ۸۹ ، ۲۰:۱۷

دوستی گمنام می گوید:

یازدهم منتظرتم عزیزدل
۱۵ دی ۸۹ ، ۲۰:۱۹

پرواز می گوید:

وقتی دوستم داری
و می گویی ؛
آب
می شوم
از شرم ،
که
لایقت ...
نیستم !
۱۵ دی ۸۹ ، ۲۲:۵۱

فاطمه می گوید:

خدا گوید:
تو ای زیباتر از خورشید زیبایم
تو ای والاترین مهمان دنیایم
شروع کن یک قدم با تو
تمام گام های مانده اش با من
سلام!
با اینکه جمله کوتاهی است ولی پرمعنا و حاوی گفته های زیادی است
موفق باشین
۱۵ دی ۸۹ ، ۲۳:۴۴

طهورا می گوید:

"الهی و ربی من لی غیرک"
"الهی و ربی من لی غیرک"
چه خدای خوشبختی که بندگانی چون ما دارد
سالی یکبار دلمان هوای کویش را می کند
از کار و زندگی روزانه که فارغ می شویم تازه یاد نماز و عبادت خالصانه می افتیم
آن هم چه عبادتی سرشار از ریا
ودر آن طرف خدایی که از بندگان مشتاق تر است برای دیدار
و تمام مسیر های زندگیمان را سنگ می گذارد تا هربار پایمان به سنگ خورد بگوییم
"خـــــــــدااااااااا"
به قول دوستی:
خستگی را به خاطر مسپار
که افق نزدیک است
و خـــــدایـــــــــی
بیدار که تو را می بیند
و به عـــشـق
تو همه حادثه ها می چیند
که تو یـــادش
باشی.
ما کور شدیم از همان لحظه که زمین را بر بهشت ترجیح دادیم.
"دست مولا یارت"
۱۵ دی ۸۹ ، ۲۳:۴۷

طهورا می گوید:

ای هم سقف اسمانی :
بیا برای نزول رحمت الهی و طلب نعمت های اسمانی دست به درگاهش بلند کنیم
ختم قران برای طلب برکات اسمانها و زمین
امید است اجابت کند .
( قطعا" حضورتان امیدی میشود برای اجابت دعایمان )
۱۶ دی ۸۹ ، ۰۱:۲۸

مانا می گوید:

مهم نیست که نگوید...مهم این است که می دانم...
۱۶ دی ۸۹ ، ۰۹:۰۲

دختران بهشت می گوید:

زکاوت دل
۱۶ دی ۸۹ ، ۰۹:۳۶

گولاگولا می گوید:

جمله شما و بعدش پرواز قشنگ بود لایک واسه هر دو
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۱:۲۲

زهرا می گوید:

نمی گوید ... و تو می بینی ...
و او ...
به افتادگی " تو " ..
فکر می کند ...
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۳:۲۱

رها می گوید:

از جانب لیلی نباشد کششی
کوشش عاشق بی چاره به جایی نرسد(ببخشید اوله شعرو یادم نیومد)
ولی درسته خنگ که نیست آدم از خیلی چیزا میفهمه
و به دلیل خطیر بودن این کلمه هس که نباید گفت
آفرین بر ا ین قدرت اراده که نگفت
آفرین بر این زبان که نگفت
ولی زود دیرمیشه
دیگه یه جایی باید گفت
و نگفتنش خطاس
تشخیص با ذهن و منطقه

شدیدن گیج مـ ان کرد این کامنت...
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۴:۵۱

گمنام می گوید:

خیلیییییی قشنگ بود
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۵:۱۲

محفل عشاق می گوید:

خوب میدونم که دوستم داری
اما
نمی دونم من واقعا دوست دارم یا عادت کردم
چرا اونجاهایی که باید دوست داشته باشم یادم میره که دوست دارم!!!!
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۸:۳۰

پرواز می گوید:

این واژه ِ
با همه عظمتش
قاصر است
از ادای حق
و
نمی گویمت
وقتی
دوستت دارم !
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۸:۵۹

سه تا یک می گوید:

سلام
حتی کور هم میبیند و شاید حتی بهتر ... !
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۹:۵۸

محمد مهدی می گوید:

قبل از
کور کـ نیستم،
یک اَدَ بگذاری قشنگتر می شود.
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۹:۵۹

میگویند حسین می گوید:

آنکه در پی ابراز دوست داشتن است.
یا دروغ میگوید و یا درک درستی از دوست داشتن ندارد
ذهن ها را باید شست...
۱۶ دی ۸۹ ، ۲۲:۳۰

سعادت می گوید:

دیگه دلم نمیخواهد ببیند
دلم کوری میخواهد
از دیدن خسته شده ام
گاهی حسرت کور بودن را میخورم
۱۶ دی ۸۹ ، ۲۲:۴۶

صالح می گوید:

سلام
خوبی؟؟؟؟
سلامتی برادر حاجی؟؟؟
التماس دعا داریم ان شاالله تعالی
وبلاگتم گشنگه ها
ببخشید منظورم جشنج بود
اه
بازم قاطی کردم
منظورم قشه بود
ای بابا
همون زیبا یهنی منظورم بود داهااااااا!!
خوب چه طوری پسر؟؟؟ پس تو تازه متولد شدی؟؟ اولا تولدت مبارک
دوما خدا رو نمی دونم میشه بوسید یا نه!!ولی می دونم می شه تو آغوشش گرفت
چون من تا حالا خیلی بغلش کردم
یادش بخیر !!اون می گف !!اون که خدا حفظش کنه هر جا هس!!!
می گف سجاده آغوش خداست
گاهی که دلم میگره رو سجادم می خوابم یه جور که سجاده رو بغل کنم بعد خدا رو نزدیک خودم حس می کنم!!خدا حفظش کنه
تو چی؟؟ تونستی خدا رو بوس کنی تا حالا؟؟؟
ما هم یه وبلاگ داریم دس جمعی طرح های مذهبی می زاریم
فردا صبح ( جمعه) دعای عهد داریم
اگه رسیدی که در خدمتیم
اگه نه تا اربعین زیارت عاشورا می خونیم
یه سر بهمون بزن
بگو که هستی یا نه
یا علی
۱۶ دی ۸۹ ، ۲۳:۵۰

آلوچه می گوید:

سلام
شعرتون خیلی قشنگه
وبلاگ خیلی خوبی دارین
خوشحالم که در وبلاگ های امروزی با وبلاگ شما آشنا شدم
خسته نباشید
۱۷ دی ۸۹ ، ۰۱:۰۱

طهورا می گوید:

"الهی و ربی من لی غیرک"
خــدایــــــا:
تو هر کجا باشی در دل من جا داری
مگر نمی دانی
دل مـن
مـــرز آسمــــان و زمــیـن است.
دست مولا یارت"
۱۷ دی ۸۹ ، ۰۳:۴۹

سیده سما مولایی زاده می گوید:

می بینم .. اما ... شنیدن کی بود مانند دیدن :دی
..
قشنگ بود .. زیاد
۱۷ دی ۸۹ ، ۱۰:۳۴

س.مهدی می گوید:

هوووم! ایول سید!
خوشم اومد
۱۷ دی ۸۹ ، ۱۱:۴۶

آسمان می گوید:

زیبا بود و ...
موفق باشید
۱۷ دی ۸۹ ، ۱۳:۴۹

صالح می گوید:

سلام
خوبی؟؟
من دوباره اومدم!!!
اولا اون بالا ازت پرسیدم که خدا رو تونستی بوس کنی؟؟ اصلا خوندی نظرمو
دوما !!اصلا حواسم نبود به این مطلب آخرت!!اون یکی ها رو خوندم
کلک یهنی چی اون وقت؟؟
خفن در قیچی می زنی حاجی!!!
۱۷ دی ۸۹ ، ۱۴:۲۶

فاطمه می گوید:

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره
و المستشهدین بین یدیه
۱۷ دی ۸۹ ، ۱۴:۵۲

راه نشین می گوید:

چی میشه گفت درباره یه جمله که انقد رساست!
فقط سکوت می کنم
۱۷ دی ۸۹ ، ۱۸:۲۴

کاغذ و قلم می گوید:

خوبست در این دوران کوری لااقل شما از بینایی خود مطمئنید.
خیلی ها کورند.
۱۷ دی ۸۹ ، ۱۹:۵۸

سعادت می گوید:

انگار نیامدنش را عادت کرده ایم...
۱۷ دی ۸۹ ، ۲۰:۲۰

بر بلندای افق می گوید:

سید جان سلام
با دلها بازی نکن
بازی کردن را یادشان بده
و میگویند نزدیکترین راه برای نشان دادن دوست داشتن تنها یک لبخنده
الان ساعت 19:15 است تا 5 دقیقه دی درت رو میکوبم...
وتقدیم تو باد لبخندهایم
یا کریم
۱۸ دی ۸۹ ، ۰۱:۱۷

شهابیه می گوید:

...و حرف هایی که دیگر در فضای خیال هم نمی گنجند، آنجا هم برایشان تنگ است.و حرف هایی نیز هست ، که بی قرارند ، بی تاب اند ،یک جا بند نمی آورند.و حرف هایی که فقط نگاه ها می زنند!
...
شما هم که متولد 66 :)
۱۸ دی ۸۹ ، ۱۴:۴۸

ندبه باران می گوید:

خدای مهربان من
مرا احساس خوشی است با تو بودن
چه بسیار غمین مردمانی که یارای یافتن کسی را ندارند
تا با او قسمت کنند زندگیشان را
یا شوقی ندارند در پاسداشت رابطه یشان
راست گویمت
شکیب بی تو بودنم نیست
با همه وجود دوستت دارم
سلام آسمانی
دلگویه هاتان به راستی بردل می نشیند
کم سعادتی ماست که نگاهتان را از مطالبم دریغ می کنید؟
یاعلی
در پناه خدا
۱۸ دی ۸۹ ، ۱۷:۳۷

پرواز می گوید:

چقدر
زانو بغل بگیرم ماتم را
وقتی
می گویی
دوستم داری
در کنار گوش هایم که
نا شنواست

کور کـ نیست؟
۱۹ دی ۸۹ ، ۰۰:۴۴

فطرس می گوید:

طبیب عشق مسیحا دم است و مشفق
لیک چو درد در تو نبیند که را دوا بکند ....
حق حق
۱۹ دی ۸۹ ، ۱۰:۴۴

قلم دانش آموز می گوید:

و سلام نام خداست ...
فضیلت خواندن و قرائت قرآن
از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم است که فرمود: قرآن، طعام و مهمانی خدای تعالی است، پس از مهمانی او یاد بگیرید به هر مقدار که می توانید.
به درستی که این قرآن، ریسمان خدا است و آن، نورِ آشکار و شفا بخشِ سودمند است. حافظ و نگهبانِ کسی است که به آن تمسک کند. هرکه از آن پیروی کند، وی را نجات می دهد و منحرف نمی شود، کج نمی شود تا راست گردد و شگفتی های آن به سر نمی آید و تمام نمی شود و هرچه از آن بهره یابی، کهنه نمی گردد. پس آن را بخوانید که خدا به خواندن هر حرف، ده نیکی به شما پاداش می دهد.
به روزم با دومین ختم قرآن ...
التماس دعا. یاعلی.
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر ...
۱۹ دی ۸۹ ، ۱۲:۱۳

زهیر می گوید:

چندبار باز کردم این صفحه را
چیزی به ذهنم نیامد که بنویسم ...
۱۹ دی ۸۹ ، ۱۲:۱۴

زهیر می گوید:

همه جا می بینمت
آرام آرام می خوانی
که دوستم داری و ...
می بینم ...
که دوستم داری ....
۱۹ دی ۸۹ ، ۱۶:۴۵

پرواز می گوید:

هزار بار
در آیینه ی چشمان ِ منتظرت
می شکنم
وقتی به
تمام لهجه های ِ ممکن ،
بی واژه
می گویم
دوستت دارم و
تو
نمی شنوی !
۱۹ دی ۸۹ ، ۱۷:۰۱

نرجس می گوید:

زیاد دستگیرم نشد !
۱۹ دی ۸۹ ، ۱۸:۲۳

زهره می گوید:

.
آهان!
این شد..
۱۹ دی ۸۹ ، ۱۸:۵۸

فطرس می گوید:

امان از دست تو سید
خیلی میخوامت داداش
۱۹ دی ۸۹ ، ۲۲:۱۹

پرواز می گوید:

اگر دوستم داری و
نمی گویی
...
اگر دوستت دارم و
نمی گویم
...
شکر می کنم
خدا را
که
دلهایمان
در دوست داشتن و نگفتن
چه بی نظیر
به
هم
می ماند !
۲۰ دی ۸۹ ، ۰۴:۰۰

مانا می گوید:

شما دیگر چرا؟
دلتان می آید؟
۲۰ دی ۸۹ ، ۰۸:۴۳

پاکنویس می گوید:

زیبا بود
۲۰ دی ۸۹ ، ۰۹:۰۷

یه روزی. یه جایی. یه کسی می گوید:

وقتی دوستت دارم میدانم که میبینی و دوستم داری!
۲۰ دی ۸۹ ، ۱۵:۵۵

آبی تر از آسمان می گوید:

وقتی با توام ؛ کور ِ عشقم ... / شفایم د ِه .
بینایم کن .
۲۰ دی ۸۹ ، ۱۸:۱۲

عارفی می گوید:

کاش کور بودیم، آنوقت یک عمر ،حرف برای گفتن داشتیم
۲۰ دی ۸۹ ، ۲۱:۳۶

گمنام می گوید:

چشم بصیرت میخواهد ، که همه ندارند!
۲۱ دی ۸۹ ، ۰۰:۴۰

زینب می گوید:

ای بابا
۲۱ دی ۸۹ ، ۱۳:۰۹

دوست گمنامت می گوید:

سلام عزیز دل ..........................
میدانی که دوستت دارم اما مطمئنم میزانش را نمیدانی ......................
یازدهم کی میشه مردیم بابا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دیدار یار غائب دانی چه ................. دارد
همچون .......................... به بارد
نمیدانم توی خشاب 40 تایی سلاحت ما هستیم یا نه ؟ جایی داریم یا نه ؟ کاشکی لااقل 39 نبودیم 40 باشیم !!!!!! البته نمیدانم تشخیص با خودت است لیاقت دارم یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا کند که دستی بدعا برداشتی ما را هم اون آخراش فراموش نکنی که سخت محتاجیم.
عزیز دل چه زیبا مرا به حال و هوای سه راهی مرگ در شلمچه می بری ..........
او که شهید شد کم از سیرت و سیمایش نداری شهید مجیدی را میگویم او که 3 روز قبل از شهادتش از شهادت خودش مرا آگاه نمود و باخبرم کرد ......................
خدایا اینان کیا بودند توی زمینت که ما نشناخته دورافتادیم از اونها ..................
۲۱ دی ۸۹ ، ۱۷:۳۶

سایه می گوید:

سلام .
موفق و سربلند باشی .
التماس دعاااااااااااا
۲۱ دی ۸۹ ، ۱۸:۰۶

راه برگشت من از تو می گوید:

کور را چرا پررنگ نوشته ای؟
کور که نیستم
می بینم...!
چشمانت می خواست
که ببینم دردش را
سید جان اکنون آماده ام و آمده ام اشکهای قلمت را بو بکشم
خدا قبول کند انشاالله...
فقط یادت نرود خودت خواستی
ما را در 10 بقره آورده اند (فی قلوبهم... )
یا حق!
۲۵ دی ۸۹ ، ۱۲:۰۹

کلوخ می گوید:

ای جان......خیلی زیبا بود....
۲۵ دی ۸۹ ، ۱۳:۲۹

پرواز می گوید:

من گفتن بلد نیستم پاره ی تن !
۲۶ دی ۸۹ ، ۱۰:۴۸

زائر می گوید:

بی نظیر بود بی نظیر
همین
سلام
۲۶ دی ۸۹ ، ۱۷:۳۲

یک لیوان انار می گوید:

خواندم!
۰۳ بهمن ۸۹ ، ۱۳:۲۴

پرواز می گوید:

العشق غنا ...
و العاشق غریب ...
و الغریب قریب ...
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۱

فــاطمه بــانو می گوید:


عـــــجب !!!

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی