دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


مجموعه پیامک دکتر جلیلی


| ارسال در «دل‌پیامک» توسط دماوند یها ، در ساعت ۲۱:۵۲ روز يكشنبه ۱۲ خرداد ۹۲ |


مجموعه جملات زیر برگرفته ای از سخنان دکتر جلیلی در دیدار ایشان با مردم استان های قزوین  و کرمان می باشد که در قالب ارسال پیامک می توان از آنها جهت ارسال به دیگر حامیان دکتر جلیلی استفاده نمود.

 (جیرفت)

دکتر جلیلی: امروز اگر شاهد موفقیت در سطح بین‌المللی، اقتدار در منطقه و پیشرفت در کشور هستیم، تنها به برکت اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) است که امام راحل پرچم آن را برافراشت و مقام معظم رهبری با صلابت آن را ادامه داد.

دکتر جلیلی: اینکه همه دنیا طی هشت سال دفاع مقدس با یکدیگر متحد شوند، اما نتوانند، حتی یک وجب از خاک کشور ما را تصرف کنند، مرهون اندیشه اسلامی و ایمان مردم بوده که موجب عزت و افتخار کشور شده است.

دکتر جلیلی: همچنین این امر که تمام دنیا تلاش کنند تا حق استفاده از انرژی هسته‌ای را از ملت ایران بگیرند، اما کشور ما در مقابل تمام آنان محکم و باصلابت بایستد، تنها مرهون چند کار دیپلماسی و گفت‌وگو نیست، بلکه بیانگر پایداری و مقاومت یک ملت است.

دکتر جلیلی: دشمنان به این مهم اذعان دارند که  ایران یک قدرت منطقه‌ای است که با شش قدرت بزرگ دنیا هماوردی می‌کند و در نهایت خواست خود را پیش می‌برد.

دکتر جلیلی: دشمن در بحث هسته‌ای بیش از اینکه از سانتریفیوژهای نیروگاه‌های ما بترسد از دانشمندان هسته‌ای ما در هراس است.

دکتر جلیلی: دشمنان به خوبی به این امر واقف هستند که اگر این ظرفیت مستقر شده و روز به روز پیشرفت کند به مرحله تمدن‌سازی اسلامی که می‌تواند به عنوان الگو قرار گیرد، دست می‌یابد.

دکتر جلیلی: غرب ۶۰ سال است که در حال انحصار سازی در دنیا است، پس از جنگ جهانی دوم چند کشور به کمک قدرت نظامی خود مناسباتی را برای دنیا تعریف کرده و انحصارهایی را برای خود به وجود آوردند.

دکتر جلیلی: نشست هسته‌ای ایران با شش کشور بزرگ دنیا و همچنین اختلاف میان آنها نشان‌دهنده قدرت ایران اسلامی است.

دکتر جلیلی: قدرت ایران اسلامی تنها مرهون امام راحل و شهدا است و پشتوانه این قدرت، ملت ایران هستند که در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … می‌تواند، ظهور پیدا کند و این ظرفیت در جوانان شهرستان جیرفت نیز وجود دارد.

دکتر جلیلی: ما اگر بتوانیم، دو منبع نیروی انسانی و منابع مادی را با مدیریت به هم نزدیک کرد، ظرفیتی آزاد می‌شود که ده‌ها برابر قدرت هسته‌ای است.

دکتر جلیلی: ، چرا باید ۸۵ درصد روغن و دانه‌های روغنی کشور را از خارج وارد کرد،در حالی که با  ظرفیت غنی که در شهرستان جیرفت وجود دارد می‌توان نه‌تنها خودکفا شد، بلکه در زمینه صادرات نیز ورود پیدا کرد.

دکتر جلیلی: مهم‌ترین کاری که باید در دولت آینده توسط منتخب مردم برای تحقق حماسه اقتصادی صورت گیرد، اصلاح ساختار دولت و افزایش سرعت در کارها است تا به شتاب قابل توجهی در اقتصاد کشور دست یابیم.

 (رفسنجان)

دکتر جلیلی: پس از گذشت ۳۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی رمز موفقیت؛ مکتب، مردم و رهبری شایسته میباشد و حلقه گمشده‌ای که این زنجیره سه‌گانه را کامل می‌کند، دولت خوب است.

دکتر جلیلی: بر اساس آیات قرآن اگر مردان و زنان عمل صالح انجام دهند زندگی و حیات طیبه و گوارایی دارند، لذا دستگاه‌های دولتی باید با عمل صالح زمینه را برای تحقق آرمان‌ها در عرصه‌های مختلف فراهم سازند.

دکتر جلیلی: در ۳۴ سال گذشته هرگاه ایمان و عمل صالح در کنار هم قرار گرفت یاری خدا بر موفقیت‌ها و پیروزی‌ها کمک کرد و در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که توان نظامی و امکانات نظامی ما از دشمن کمتر بود، اما ایمان و باورمان ما را بر دشمن پیروز کرد.

دکتر جلیلی: در تمام عرصه‌ها ملت ایران با ایمان و عمل صالح و باورهای دینی توانستند بر دشمن و فتنه‌هایی که علم می‌کند، پیروز شوند.

دکتر جلیلی: وظیفه دولت استفاده از تمام ظرفیت‌ها است، برای ادامه مسیر با وجود الگویی چون ولی فقیه کمبودی نداریم زیرا راه ما مشخص است.

دکتر جلیلی: امروز دولت و رئیس جمهوری که در راس آن است، باید با چنین نگاهی وارد عرصه شود باید به آن چه که می‌گوییم، عمل کنیم و بدانیم آیا چیزهایی که گفته می‌شود، عملی می‌شود.

دکتر جلیلی: اولویت اول در دولت باید این باشد که برای آزادسازی ظرفیت‌ها ابتدا خود دولتی‌ها عمل کنند و در پرتو آن مردم هم وارد شوند و ابراز رضایت کنند و برای آزادسازی ظرفیت مراجعه کنند و از آنها استقبال شود.

دکتر جلیلی: قوه مجریه مانند ماشین و قطاری است  که اگر تاخیر داشته باشد، مردم ابراز نارضایتی می‌کنند و مهم‌ترین وظیفه رئیس جمهور را راه‌اندازی این قطار به سمت پیشرفت است،

دکتر جلیلی: اگر مردم می‌خواهند بر اساس اصول دین کاری انجام دهند، دولت باید کمک کند و یا حداقل موانع را از سر راه آنها بردارد و اگر رهبر رهنمودی می‌دهد و مردم می‌خواهند بر اساس آن کار کنند، دولت باید بسترش را فراهم کند.

دکتر جلیلی: نخستین گام برای اینکه حماسه مورد نظر رهبر محقق شود، این است که از ظرفیت‌های کشاورزی کشور حمایت کنیم.

دکتر جلیلی: اگر تنها از ظرفیت‌های کشاورزی استان کرمان به خوبی استفاده شود دیگر نیاز نیست به خاطر مواد کشاورزی مبلغ ۱۱ میلیارد دلار وارد کنیم.

دکتر جلیلی: در دوران دفاع مقدس ساز و کار این بود که فرمانده ابتدا جلو می‌رفت و می‌گفت، بیایید و در دولت نیز باید همین طور باشد.

دکتر جلیلی: دومین گام برای اینکه حماسه مورد نظر رهبر محقق شود، حمایت از تولید به معنای عام است یعنی منحصر به فردی نباشد.

دکتر جلیلی: برای تحقق گام سوم حماسه باید شفافیت اقتصادی ایجاد شود اگر منابع غنی، معدنی، طبیعی و نیروی انسانی و تمام ظرفیت‌ها در کنار هم قرار گیرد، پیشرفت بزرگی برای کشور حاصل می‌شود.

دکتر جلیلی: بسیاری از مفاسد اقتصادی به واسطه عدم شفافیت اقتصادی است نظیر آن ۷۰ هزار میلیاردی است که تنها شش نفر به بانک بدهکار هستند و هیچ‌گونه کار تولیدی انجام نمی‌دهند و از آن در کار بورس و دیگر استفاده می‌کنند.

دکتر جلیلی: در حال حاضر انحصار در بخش خصوصی شکل گرفته، لذا دولت باید به واردات و صادرات کمک کند و پشتیبان مردم باشد و نگذارد در این زمینه نیز انحصار ایجاد شود.

دکتر جلیلی: از بحث‌های بسیار اساسی این است که اگر می‌گوییم گرانی و بیکاری برطرف می‌شود از آن طرف از تولید حمایت شود و عده‌ای آن را محدود به خود نکنند این حماسه نیز رقم می‌خورد.

دکتر جلیلی:  بسیاری از کارگران و کارمندان با اندک حقوق خود مجبور هستند، مالیات بپردازند در حالی که برخی با درآمد بالا و ثروت فراوان اصلا مالیت نمی‌پردازند و دولت باید در این زمینه توجه کند.

دکتر جلیلی: اگر می‌گوییم، دولت مقتدر است، منظور این است که ساز و کارهای قوی درست کند و اجازه ندهد هر کس از آن سوء استفاده کند.

دکتر جلیلی: با  عضویت ایران در ۱۰ کشور صاحب انرژی هسته ای، این انحصار را کشور ما با قدرت شکست و ثابت کرد، می‌تواند از حق خود دفاع کند.

دکتر جلیلی: کشورهای استکباری خود بیان می‌کنند که اقتدار ایران قابل انکار نیست و بالاترین مقام آمریکا اعلام می‌کند که مسائل منطقه با بودن ایران قابل حل نیست و چرا این جمله را در مورد کشورهای دیگر نمی‌گویند، زیرا اقتدار ایران در سایه وعده قرآنی است که حیات طیبه در پی دارد.

دکتر جلیلی: دشمن تهدید از برون و تردید از درون را راه می‌اندازد و می‌خواهد ما را دچار تردید کند اما ما باید دقت و توجه داشته باشیم و به شاخص ارزشمند خود یعنی ولی فقیه بنگریم.

دکتر جلیلی: ۲۴ خرداد حماسه سیاسی خلق می‌شود و هر کس بار مسئولیت روی دوشش قرار گرفت، باید بتواند از فردای آن روز حماسه اقتصادی را هم رقم بزند و مسیر پیشرفت کشور را پرشتاب کند.

نظرات تأیید شده: (۰)                                   واکنش‌ها : موافقین ۱ مخالفین ۰

انتخابات

دل پیام

دکتر سعید جلیلی

پیامک

نظرات  (۰)

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی