دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


یادآوری


| ارسال در «دل‌پاره» توسط دل‌باخته .. ، در ساعت ۲۱:۲۴ روز دوشنبه ۰۶ دی ۸۹ |


 

یادآوری

هشت دی نزدیک است

مادرم را خبر کنید،

که به دنیا بیاوردم

برای بیست و چندمین بار!

 

نظرات تأیید شده: (۷۱)                                   واکنش‌ها : موافقین ۱ مخالفین ۰

ریز نوشت

ریز نوشته

میلاد

8 دی

مینی مال

دل پاره

تولد

دی

مادر

نظرات  (۷۱)

۰۷ دی ۸۹ ، ۱۹:۰۸

سیده طیبه می گوید:

سلام داداشم
خوبین؟
تولدتون فرداست
مبارک باشه انشاالله !
یه عالمه آرزوهای خوب و خدایی برای شما..
...
دعا می کنم همیشه خدایی باشی و خوب باشی برای خدا
.
دعا یادتان نرود..
من معمولا وقت ندارم کامنت های دیگران رو بخونم
ولی یه چیزی
چه قشنگه که زنداداشتون واستون کامنت گذاشتن..
مامان هستی
زنده باشن انشاالله
...
همیشه خوب باشید و خوب بمونید
.
ی
ا
ع ل ی
۰۷ دی ۸۹ ، ۱۹:۱۷

سعادت می گوید:

سلام
................................
سالروز شرافت یافتنت مبارک...
فردا برایتان بوی جدایی میدهد
بیست و سه سال درد جدایی تلخ است...
اما به شیرینی بعد می ارزد
.......................................................
پاینده باشید
التماس دعا
۰۷ دی ۸۹ ، ۲۰:۰۶

ارمینه می گوید:

تولدتون مبارک. ایشالله عمر با برکتی داشته باشید.
۰۷ دی ۸۹ ، ۲۰:۴۳

زهره می گوید:

.
به به!
تولدتون پیشاپیش مبارک..
.
من می خوام مامان ِ شما رو پیدا کنم بهش تبریک بگم وجود سیدمحمد رو.
.
خیلی خیلی تبریک..
۰۷ دی ۸۹ ، ۲۰:۵۲

پرواز می گوید:

الله نور السموات و الارض
فتبارک الله احسن الخالقین
امیدوارم فردا خورشید به جای طلوع از مشرق دنیا
در مرکز آسمان قلبتان طلوع کند.
برادر گرامی
تولد جدیدی را در فکر ، اندیشه و قلب و معرفتتان از حضرت دوست تمنا دارم
۰۷ دی ۸۹ ، ۲۱:۴۰

من ازرندانه... می گوید:

میشه دوجوربهش نگاه کرد!
_بیست وسه ســــــــال؟؟؟
_همش بیست وسه سال....
التماس دعای فرج
۰۷ دی ۸۹ ، ۲۲:۲۸

سه تا یک می گوید:

یا حق
سلام
مادر همیشه هست حتی اگر ما نباشیم !او هست
و او که هست ما هم هستیم ، حتی اگر نباشیم !
قانون کیهانی : "شبیه مشابه را جذب میکند"
۰۷ دی ۸۹ ، ۲۲:۲۹

فاحا می گوید:

مبارکه ....
.
جمله آخر خیلی قشنگ بود .
۰۷ دی ۸۹ ، ۲۲:۳۶

دختر خورشید می گوید:

میلادتان مبارکــــــــــــــ
سایه پُر مهر مادرتان همیشه برقرار باشد بر سرتان
امیــــدوارم زندگـ ـی ورای ِ تنهایی و تلخیـــــــــ به رویتان لبخــ ــند بزند
در بیست و سومیـ ـن زاد روز ِ تجلـ ـی روح ِ خدا بـ ـر کالبد ِ زمینی ِ تان
۰۷ دی ۸۹ ، ۲۲:۴۳

مهدیه می گوید:

فردای تولد شما حماسه ای طوفان گرفت
9 دی ماه
مبارک مادرتان باشد
بهشت را فرستادید زیر قدومش
عاقبت به خیر و سعادت مند باشید
در هر روز از سال های تولدتان
۰۷ دی ۸۹ ، ۲۳:۰۶

ایران می گوید:

مبارک ...
۰۷ دی ۸۹ ، ۲۳:۳۲

طهورا می گوید:

"الهی و ربی من لی غیرک"
جناب رضی زاده تولدتون مبارک .
خوبه که اینقدر به فکر مادرتون هستید، اما یه مادر سال های ساله که منتظر1177مین سال تولد فرزندش هست.
خوبه که بهترین موسیقی عمرتون صدای تپش قلب مادرتونه!
آخه می دونین بهترین موسیقی عمر این فرزند 1177 ساله ی ما " اللهم عجل لولیک الفرج "هستش که کمتر کسی هست که این موسیقی رو بنوازه.
از پشت دنیای مجازی نمیشه تشخیص داد که کی حق منتظر بودن، حق بندگی ، حق فرزندی،حق... رو خوب ادا می کنه ولی به اندازه ی لحظه لحظه هایی که می شناسمتون به مادرتوم برای داشتن چنین جوونی تبریک میگم.
ما انتظاره هر چیزی رو می کشیم به جز انتظار گل نرگس!!!
"تولدتون مبارک جناب رضی زاده"
"دست مولا یارت"
۰۸ دی ۸۹ ، ۰۰:۲۵

مهدیا می گوید:

سلام
تولدتون لبریز از بوی یاس که بوی مادر است!
مبارک است انشالله
یا علی مدد است...
۰۸ دی ۸۹ ، ۰۰:۲۹

رویا می گوید:

سلام سید محمد ...
گوارای وجودتان باد حس آغازی دوباره و تولدی دیگر...
الهی درزیر سایه حق، عمری مفید و با عزت داشته باشید.
انشاله سایه مادر هم تا همیشه بالا سرتون باشه و سلامت باشن.
التماس دعا.
۰۸ دی ۸۹ ، ۰۰:۳۳

نرجس می گوید:

مضافش خیلی خوب بود...
مبارک ست
۰۸ دی ۸۹ ، ۰۰:۳۴

یاری می گوید:

امیدوارم روزهای خوبی در زمین سپری کنید
تولدتون مبارک
۰۸ دی ۸۹ ، ۰۰:۳۴

شاهرخ می گوید:

سلام عزیزم تولدت مبارک
من چند دقیقه پیش که باهات تلفنی صحبت کردم نخواستم رو کنم که میدونم تولدته ولی تو وبلاگت که اومدم دیدم همه تبریک گفتن : پس تولدت مبارک میخواستم فردا غافلگیرت کنم پس چرا همه زود حساب کردن مگه دی ماه هم ماه عربی شده که یه روز زودتر رفتن جلوش؟
۰۸ دی ۸۹ ، ۰۴:۲۴

نامم افق (پسرم والله) می گوید:

و دیدمت در سلف
چشمانت حیران به قاشقم
ومن حیران چشم تو
.
.
کاکو از شیراز مزاحمت می شم
تولدت مبارک
۰۸ دی ۸۹ ، ۰۸:۴۴

زهیر می گوید:

میلادت بهانه ای باشد برای آنها که بدانند هستی و یاری برایشان ...
بهشت نصیب و 6گوشه ی حسین (ع) قسمت نگاهت ...
به همین زودی ها آمین ...
۰۸ دی ۸۹ ، ۰۸:۴۸

زهیر می گوید:

23 سالگی ام بهترین بود برایم
چون خوانده شدم به بهشت ...به کربلای عطش و دیدار حضرت عشق...
23 سالگی ات بهترین باشد برایت ...
به حق مادرت/ مادرتان / مادرش ...
انشاا...
۰۸ دی ۸۹ ، ۰۹:۰۶

خلوت پر هیاهو می گوید:

سلام و نور.
تولدتون مبارک.
عکس هم زیبا بود. هم بصری و هم مفهومی.
شاید الان هم در تنهایی تان طعمش را بچشید تلختر هم باشد!
برقرار باشید.
یاعلی.
۰۸ دی ۸۹ ، ۱۱:۰۷

فرزند خاک می گوید:

سلام سید
بیست و سه سالگیت مبارک
در تصورم خیلی بزرگتر بودی بس که اشعار و نوشته هایت روح بزرگی دارد.
۰۸ دی ۸۹ ، ۱۲:۰۶

مانا می گوید:

سلام
تبریک می گم
انشاءالله که مشمول آیه ی سلام علیه یوم ولد... شوید
معذرت که نفهمیدم چه نوشتین چند روزی است گریبانم را گرفته
چه سخت است تمنای یک لحظه مهربانی های دستان مادر را داشته باشی و او پیشت نباشد
همین دیشب بود
اگر روضه ی سه ساله نبود اگر روضه ی حسنین و بند کفن باز شده نبود
تا خود صبح از دلتنگی برای آغوش مادر آرام نمی گرفتم
۰۸ دی ۸۹ ، ۱۳:۱۲

سیده کوچک می گوید:

باسمک یا الله!
سلام آقا سید!
تولدتون مبارک!
_________
پست قبلی شما دیوانه کننده بود!!
۰۸ دی ۸۹ ، ۱۴:۳۴

پاکنویس می گوید:

زاده شدنت از یک درد مبارک!!
۰۸ دی ۸۹ ، ۱۴:۴۰

آبی تر از آسمان می گوید:

دنیا را برایتان شاد ِ شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم ... مبارک .
۰۸ دی ۸۹ ، ۱۸:۱۷

خانم معلم می گوید:

سلام
فکر نمیکردم برای تولدت پست بزاری !!!! که البته به قدر دانی از مادرتون بود ... دستتون درد نکنه ...
بازم تولدت مبارک
۰۸ دی ۸۹ ، ۱۸:۱۹

پرواز می گوید:

نه تکرار مکررات نیست
تولد ، می تواند سفری باشد
از
ظلمات به نور
از نور به ظلمات
یا از نور به ما فوق نور به او
پس تو ، در هر تولد تکرار ِ مکرر نمی شوی
در هر تولد تازه می شوی.
اما من
برایت تولدی آرزو دارم
فراتر از آنچه ، عقل زمینی انسان بتواند
به ساحت قدسی و مبارک آن راه پیدا کند .
تولدی به اقیانوس رحمت و نور .
به آغوش ِ خدا خوش آمدی ، پاره ی تن ، نازنین برادرم .
سلام و
بی تکرار تولدت مبارک
۰۸ دی ۸۹ ، ۱۸:۱۹

غیرمنتظره می گوید:

مادر من بیست و چهار بار مرا به دنیا آورد؛ آدم نشدم.
تولدتان مبارک.
۰۸ دی ۸۹ ، ۱۹:۰۱

سید حسن می گوید:

مبارکباد روز میلادت
سید...
التماس دعا
۰۸ دی ۸۹ ، ۱۹:۲۵

دختران بهشت می گوید:

چه بسیار صد ساله هایی که
کودک ماندند و مردند
۰۸ دی ۸۹ ، ۲۰:۳۲

زهرا می گوید:

بسم له السلام ...
مبارک زاده شدنت ..
۰۸ دی ۸۹ ، ۲۰:۴۶

سیده سما مولایی زاده می گوید:

قدم نو رسیده مبارک .. تبریکــــــــ
۰۸ دی ۸۹ ، ۲۰:۵۴

ماهَ ک می گوید:

امروز صبح ساعت 5/30می خواستم اولین تبریک گوینده باشم !
اما پیدایت نکردم !
معذرت که دیر شد !
۰۸ دی ۸۹ ، ۲۲:۳۱

شیخ معصومه می گوید:

سلام.
امید است متولد شوید...
با مطلب
می خواهم زنده بمانم...
به روزم
مضاعف باشید...
یا علی
۰۸ دی ۸۹ ، ۲۳:۰۲

طهورا می گوید:

"الهی و ربی من لی غیرک"
سایتون سنگینه مولا
کجا رفته اون چشاتون
کوچه خیلی وقته مونده چشم براه قدماتون
سایتون سنگینه مولا
ما گلایه ای نداریم
هر کجا باشیم شما رو روی چشمامون می ذاریم...
قلب هبوط این روزها به تپش افتاده و آخرین تپشش را دیشب نثار میعادگاه یار کرد و هبوط کرد.
تا اوجی دیگر...
و دوباره مبارک..."
"دست مولا یارت
۰۹ دی ۸۹ ، ۰۱:۲۱

زهرا رنگین کمونی می گوید:

چ عکس ناب و رقص کلمات محشری!!!
آغاز ات مبارک سید جان
ارکیده سبز(و یا ب انتخاب خودت هر چه ک دوستش داری)
همیشه ات سبز و قرمز ب تعبیر روزگارم البته!
شاد باشی تا نهایت مهربانی خدا
۰۹ دی ۸۹ ، ۰۲:۲۵

نقش خیال می گوید:

تولدت مبارک
۰۹ دی ۸۹ ، ۰۸:۲۹

زهیر می گوید:

کربلا رفته ای سید ؟
.
.
.
به دنیا آمدی دیروز ؟ تولدت اینجاست یا ...
۰۹ دی ۸۹ ، ۱۴:۰۳

گمنام می گوید:

سلام سید بزرگوار
تولدتون مبارک
مضاف نوشته هایتان عالیست
عمرتان با برکت
یاعلی
۰۹ دی ۸۹ ، ۱۴:۲۵

فاطمه می گوید:

سلام
با دو روز تاخیر تولدتون مبارک
ایشالا 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی
۰۹ دی ۸۹ ، ۱۸:۱۰

دخـ ـتری از جنـ ـس بـ ـاران می گوید:

آغاز ِ بودنتون مبارک با یک روز تأخیر ...
۰۹ دی ۸۹ ، ۱۸:۲۵

ღミ★ミღ عشق به خدا ღミ★ミღ می گوید:

التماس دعا
۰۹ دی ۸۹ ، ۲۱:۴۱

فاطمه می گوید:

شهادت جانسوز حضرت على ‏بن ‏الحسین، زین ‏العابدین(ع)و سید الساجدین ٬ پیام آور کربلای حسینی و بازمانده روزهای سرخ حماسه عشق و شهادت را تسلیت عرض می کنم
التماس دعا
۰۹ دی ۸۹ ، ۲۱:۴۲

فاطمه می گوید:

سلام!
تولدتون مبارک البته با کمی تاخیر
۱۰ دی ۸۹ ، ۰۸:۳۱

رها می گوید:

یک سال از وقتی که خدا برات مقرر کرده تمام شد
۲۳ سال ازون اندازه ای که خدا میداند تمام شد
تولدت مبارک چه عجب یادی ازماکردین
این روز ها چه خبر است انگار همه مشکوکند
انکه دلم را کند و رفت کدام قرارگاه بی نشان دلم را پس خواهد داد کدام شهر رسمش اینست؛ دزیدن دل و رفتن کدام دستان دگر نمی نویسد وای خدای من دلم کجاست دلم در زیر خاک است یا اسمان شاید هم هنوز دسته کسی است و خون از آن میچکد دگر خونی به بدنم نمیرسد همین روزهاست که بیفتم و دگر بلندشدن را احساس نکنم (دلم رفته بود میخواستم دردودل کنم قصد خاصی نداشتم با شما هم نبودم).
۱۰ دی ۸۹ ، ۰۸:۵۹

دوست ناقابل تو می گوید:

سلام سید
تولدت باز هم مبارک باشه دارم لحظه شماری میکنم تا 11 بهمن ماه که تو بیایی ببینمت . چقدر روزا دیر میرن. خیلی دلتنگتم عزیز. یه عالمه باهات حرف دارم که فقط باید ببینمت تا بهت بگم. وبلاگ خوب و قشنگی داری احسنت بتو. دست مریضاد.
۱۰ دی ۸۹ ، ۱۲:۰۳

زائر می گوید:

خاکی شدنتان مبارک .......
...........
بماند
۱۰ دی ۸۹ ، ۱۵:۱۱

گولاگولا می گوید:

سلام سید ِخدا
تولدتان را پساپس با خجلت هر چه تمام تبریک میگوییم
هرچند تلخ است برای شما این مزه اما ما که شیرینی کلامتان به جانمان ریخته با لبخند تبریک میگوییمش
یا علی
۱۰ دی ۸۹ ، ۱۵:۱۴

س.مهدی می گوید:

به به! مبارکا باشه سیدجون
دیی هستی پتو بکش رو خودت سرما نخوری
۱۰ دی ۸۹ ، ۱۶:۰۳

کاغذ و قلم می گوید:

مبارک
۱۰ دی ۸۹ ، ۱۶:۳۶

گمنام می گوید:

سلام
با دو روز تاخیر تولدتون مبارک....
الان دو روزه هستید دیگه....
آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری دارم براتون!
۱۰ دی ۸۹ ، ۲۰:۲۴

باز باران می گوید:

عصر این جمعه دلگیر
وجود تو کنار دل هر بیدل آشفته شود حس ...
تو کجایی گل نرگس؟
به خدا آه نفس های غریب تو که آغشته به حزنی است زجنس غم و ماتم، زده آتش به دل عالم و آدم
چرا لحظه باران نرسیده است؟
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۰ دی ۸۹ ، ۲۲:۲۴

راه نشین می گوید:

تولدت پساپس مبارک! ببخشید که دیر اومدم
۱۱ دی ۸۹ ، ۰۶:۱۲

دانوش می گوید:

سلام آقا سید.......
ممنون از نظر زیباتون.......لطف دارین.
ببخشید دیر اومدم شرمنده........تولدتون مبارک.....
هیچی نمیتونم بگم جز این جمله:
دوست خوب مثل عطر فروشه......حتی اگه از عطراش بهت نده .......بوی عطرش که بهت میرسه
البته امیدوارم برداشت منفی نکنین شمام مثل برادرم.
راستی نمیدونم گفتم یا نه تا دیروز هم پدرم آمدن خونه گفتن اون جملات زیبا رو سر کلاس خوندن و بچه ها کلی کیف کرده بودن.اجرتون با سید الشهدا
امیدوارم 23 سالگیتون 5=3 2 زیر سایه 5 تن آل ابا بهترین سال زندگیتون باشه.
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۱:۳۴

keyvan می گوید:











تقدیم به تو
تولدت مبارک
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۱:۳۹

جیغ خیس می گوید:

یکسال به مرگ نزدیک شدی. تبریک یا تسلیت؟
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۴:۴۸

فطرس می گوید:

سلام سید
تقارن میلادت را با حماسه ی بصیرت و بیعت با امام خامنه ای به فال نیک میگیرم
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۴:۵۰

یاس می گوید:

با یادش
و نامش
ت و ل د .. سر هم ببرید
همین
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۷:۴۷

سید عمار می گوید:

سلام
ای کاش عکست رو نمی گذاشتی
تا چشمت نزنن
۱۱ دی ۸۹ ، ۲۰:۱۴

رضا می گوید:

سلام مبارک صاحبش
مبارکت باشه سید
۱۲ دی ۸۹ ، ۰۰:۲۲

زائر می گوید:

سری توی سرها بود
..............................
منو کشتی ، منو کشتی
کشته باشی خوش به حالم
من هنوزم که هنوزه یکی از کشته هاتم
دست و دلم به قلم نمی رود ...
عذر تقصیر ...
سراغ دلم را بگیر بلکه ارام شود ...
سلام
۱۲ دی ۸۹ ، ۱۳:۰۹

هاورت می گوید:

سلام
تولدتون مبارک ببخشید دیرشد
چه جالب که که تولدهامون نزدیکه
23سالگی خوبی داشته باشین
به روزم
۱۲ دی ۸۹ ، ۱۹:۲۹

فاطمه می گوید:

سلام!
کم پیدا شدین؟! دیگه سری به وبلاگ حقیر ما نمی زنید؟
موفق باشین هر کجا که هستین
منتظر نظرات گرانبها و ارزشمندتون هستم
۱۳ دی ۸۹ ، ۲۰:۵۵

فاطمه می گوید:

سلام!
ممنونم از حضورتون
براتون آرزوی موفقیت می کنم
پیروز و سربلند باشید
۱۴ دی ۸۹ ، ۱۵:۴۸

یک آشنا می گوید:

به یکباره سنت یکسال بالاتر میپرد آری چشیده ام شوک این بزرگ شدن را که در من کوچک ماند!
سلام
تولدت پر ظهور...
۱۴ دی ۸۹ ، ۱۹:۲۵

ضحی می گوید:

مادرش را خبر کنید...
(عکس قشنگی شده..)
۱۴ دی ۸۹ ، ۲۲:۳۹

طهورا می گوید:

"الهی و ربی من لی غیرک"
شب های دراز بی عبادت چه کنم
طبعم به گنه کرده عادت چه کنم
گویند کریم است و گنه می بخشد
گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم...
فقط همین...
"دست مولا یارت"
۱۵ دی ۸۹ ، ۰۰:۱۶

رادیکال می گوید:

سلام.
خیلی وقت بود که سر نزده بودم.
از زمان تبریک حتی با تاخیر هم گذشته است .براتون بهترین ها رو ارزو دارم.
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۹:۵۶

محمد مهدی می گوید:

هر شب در رختخوابمان میمیریم
و فردا صبح به دنیا می آییم
بی هیچ خاطره ای
این تنهای انسان عصر من است.
سلام محمد جان
تا شیرینی ندی نمیگم تولد(سپری شده ات) مبارک.
۲۴ دی ۸۹ ، ۱۵:۱۶

................ می گوید:

حیف,تولد,من,نبودم,نیستم,نخواهم بود

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی